Restitutie- en Retourbeleid

Onze producten worden geproduceerd volgens individuele voorkeuren. Daarom accepteren wij geen retourzendingen of omruilingen, behalve bij beschadigde of defecte artikelen.

Controleer bij levering altijd je pakket op eventuele schade. Als je schade opmerkt, accepteer het product dan niet. Geef het terug aan de koerier en zorg ervoor dat er een officieel schaderapport wordt ingevuld. Maak een foto van het officiële schaderapport en stuur het naar info@behang-kopen.nl. Het product wordt door het transportbedrijf teruggestuurd naar ons bedrijf. Je hoeft geen retourkosten te betalen. Zodra wij het product ontvangen, wordt het opnieuw geproduceerd en naar je verzonden. Na ontvangst van het beschadigde product gaan de verwerkingstijden in werking zoals vermeld in het verzendbeleid voor het nieuwe (vervangende) product.

Als je een defect of verkeerd product hebt ontvangen, moet je binnen 10 dagen na ontvangst duidelijke foto's van het defect sturen naar info@behang-kopen.nl. Je verzoek wordt binnen 2 dagen beoordeeld. Als het defect aan het product wordt geaccepteerd, kun je om een terugbetaling vragen of om een reproductie van hetzelfde product. In beide gevallen vragen wij je om het product terug te sturen via DHL Express onder rembours. De verzendkosten worden door ons bedrijf gedragen. Zodra wij het product hebben ontvangen, wordt het terugbetalingsproces gestart als je een terugbetaling hebt aangevraagd. Als je een reproductie van hetzelfde product hebt aangevraagd, wordt het nieuwe product binnen de in het verzendbeleid vermelde termijnen geleverd.